luni, 24 iunie 2013

Unde-i vremurile bune?






Am ajuns în punctul ăla în care mi se rupe. Greu de crezut, nu? Credeam că sunt un atoatepăsător, şi o voce care nu avea nevoie să strige ca să fie auzită. Versurile s-au perimat, punk is dead, God is dead, ştiu, exemplele îmi arată că nimic nu e degeaba.

Trebuie să stau, să observ, să fiu în linişte printre oameni care habar n-au de aspectele pe care le spun eu aici. E  o asemănare mare cât o diferenţă. Nu vorbesc aici de faptul că fiecare e unic, ci de treaba că nimeni nu face nimic cu unicitatea asta a sa; treabă grea al dracului.

Ce pot să fac eu e să nu las omul în pace, adormit, scârbit şi neîncrezător, privitor în rosu şi verde, spălăcite, spoite pe perete, arătând o stare nasoală şi vorbind cu intonaţii năclăite în petrol. Şi mai pot să-i las în pace. Mă înfrânează, eu însumi mă amân din drumul meu ultraegoist şi ţâşnitor, pentru că... pentru că.

Întotdeauna mai există zile în faţă şi ştiu că îmi era mai bine dacă nu ştiam asta. Oameni de care îmi pasă, lapte prins pe masă, o ieşire, ce să fac, să meşteresc la cazemate, să mă distanţez, când eu din toată fiinţuca mea mă ataşez de oameni, niciodată de lucruri- da, niciodată de lucruri, de aia le vând-... oamenii nu i-aş vinde uitării şi indiferenţei. Şi sunt respins gen pleacă bă de-aicea dar nu plec, mă, nu plec, mâhniţilor, sunt şi eu mâhnit ca şi voi.

Urilor, scuipaţilor, infecţilor, răilor care îmi aruncaţi în cârcă mie răutatea voastră. O duc şi pe a altora în spate, numai să ştiu de ce.


Dar ar trebui să mi se rupă de asta, aşa, ca pentru liniştea mea sufletească aka pacea mea interioară aka întoarcerea la introspecţie şi la aşteptarea tăcută şi cuminte până la întâlnirea unei leoaice tinere.

Am alţi ochi; va mai putea leoaica de odinioară să mi-i încânte din nou?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu