sâmbătă, 26 ianuarie 2013

SCRISOARE CU SCORŢIŞOARĂ


 un scârţâit de câini
apus peste apus
un câine, mii de pâini
să-l întărâţi nu-i de ajuns

*

pisică moartă. nu o tai
probabil muncitorii au plecat
eu nu ştiu unde tu erai
s-a chinuit, s-a spânzurat


 nu-ţi cer mâncarea
dă-mi doar biciul
sărutarea
viciul

*

horopsiţi unii !!
cartofori
seamănă umeri
înseamnă mori!


 scrisoare cu scorţişoară
lumini orbindu-se-ntre ele
femei vorbindu-se-ntre ele
mă-nec, e vară

*

frizerie mizerie
tundem ciobanii şi oile lor
în somn şi-n isterie
navă de călător


 n-am zărit pe nimeni
nici nu trebuia
n-am sărit pe nimeni
nici când trebuia

*

am izbit toate frunţile
date pământului
moarte defunctului !



nu ştie nimeni
nimeni nu află măcar
câinii înfierbântă Marte
capăt la capăt de ceas hoinar

o umbră aparte   


                                      Silvian "Apollo" David,  24-25.01.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu