duminică, 24 februarie 2013

YIFTAK ALEINU sau Catalogul cuvintelor frumoase


- - - - - - Maktub fil Ahlam....esta escrito en los suenos - - - - - - -






Atemporal

Benefic
Colosal
Diamantin
Elegant
Fantastic
Genial
Holistic
Iubit
Jovial
Liniştitor
Miraculos
Nestemat
Oniric
Preferat
Radiant
Superb
Transcendental
Universal
Visător
şi Zen, acest cântec. Şi niciunul dintre voi, DUPĂ ascultarea acesteia, nu veţi putea infirma cele spuse de mine mai sus.

Oare  mai ştim să ascultăm muzică? Oare mai ştim să ascultăm orice? În urmă cu câteva ore am spus că nu am multe de spus, deoarece am multe de ascultat. Să ascultăm lichidul echilibrului cum susură, vorba vărsată din belşugul interior al unui om mare şi bun, trecut prin timp mai degrabă decât prin viaţă, să ascultăm şi să vorbim, dar s-ascultăm cu-ntâietate.

De la ochi la voce, de la culori la flori…


Nu este încă vară, să mai aşteptăm puţin…


Şi, ca un exemplu care să dea de înţeles că al meu alfabet de cuvinte frumoase e, totuşi, doar un foarte mic spectacol, vă înşir primele două minute dintr-o altă melodie :


 I AM Light.
I AM Infinite.
I AM The Channel.
I AM Expanding.
I AM Psychedelic.
I AM Vibration.
I AM Timeless.
I AM Unity.
I AM Activating.
I AM Resonant.
I AM Galactic.
I AM Radiant.
I AM Defined.
I AM Electric.
I AM Lunar.
I AM Magnetic.
I AM Planetary.
I AM Balanced.
I AM Organized.
I AM Connected.
I AM Inspired.
I AM In Harmony.
I AM In-tegrity.
I AM Perfect.
I AM Manifestation.
I AM Dissolving.
I AM Releasing.
I AM Liberated.
I AM Dedicated.
I AM Universalized and Divine, Transcending Mantra.
I AM Being.
I AM Communicating.
I AM Spirit.
I AM Breathing.
I AM Cosmic.
I AM Essence.
I AM Power.
I AM Action.
I AM Dreaming.
I AM Abundance.
I AM Intuition.
I AM God.
I AM Extreme.
I AM Internal and External.
I AM Flowering.
I AM The Clocking.
I AM Aware.
I AM Lifeforce.
I AM Surviving.
I AM DMT.
I AM Spiraling.
I AM Arc.
I AM Accomplishing.
I AM Healing.
I AM Beauty.
I AM Elegance.
I AM Pure.
I AM Flowing.
I AM Love.
I AM Chakras.
I AM Co-inciding.
I AM Playing.
I AM Magic.
I AM Elusive.
I AM Free Will.
I AM Wise.
I AM Exploring.
I AM Space and Time.
I AM Waking Life.
I AM Vivid.
I AM Enchanting.
I AM Timelessness and Complete, Infinite Design.
I AM Alien.
I AM Human.
I AM Receptive.
I AM Vision.
I AM Energy.
I AM Mindful.
I AM Questioning.
I AM Answering.
I AM Intelligent.
I AM Fearless.
I AM Evolving.
I AM Opening My Third Eye to the Unseen Vision, Translating.
I AM Synchronicity.
I AM Reflecting.
I AM Endlessness.
I AM Order and Chaos.
I AM The Tao.
I AM Crystalized.
I AM Self-generation.
I AM Affirming.
I AM Enlightened.
I AM Blind.
I AM The Tone.
I AM The Color.
I AM Electronic.
I AM Lunar and Solar, Opposite and Polar.
I AM Language.
I AM Radial.
I AM Particles of Plasma.
I AM Endurance.
I AM Cosmic.
I AM Releasing.
I AM Liberating.
I AM Perfect.
I AM Pulsing.
I AM Realizing.
I AM The One Because The One Are All.
I AM Form.
I AM The Infinite, Nothing That Becomes The Everything.
I AM Symbolic.
I AM Relative.
I AM The Divine Spirit that Harmonizes with Laws.
I AM Projecting.
I AM Controlled Experience.
I AM Desire.
I AM Being.
I AM Me. We Are You.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu