sâmbătă, 12 februarie 2011

GENERIC & DAN CIOTOI - S-A RUPT LANTUL DE IUBIRE

Astă-vară am auzit pentru prima dată muzica asta. de fapt, toate cele de pe CD-ul arătat în imagine. Venise fiul nelegitim al tatălui meu :)) (de fapt are peste 25 de ani şi sunt colegi de muncă, însă e îndrăgit de către noi toţi ) cu CD-ul ăsta, şi l-am ascultat în curte câteva weekenduri. Muzică bună, mă! Mi s-a mai zis de Albatros, am cautat pe youtube, iar muzică bună! Pe când eu, de regulă, fssssdâgâm, poc fâsss gâdâm toc toc poc fsss :))   electronică.
Bă, muzica bună s-o căutaţi! Am văzut un interviu în direct deunăzi cu Tudor Gheorghe. Spuneţi-mi şi mie cine mai e şi cine mai cântă ca el. Şi ce cântă şi ce se cântă...

Ce versuri şi cântece de o morală înăbuşitor de pacifistă, dar şi realistă, exceptând, după părerea mea, substratul religios, ignorând momentan trimiterile la ganja, căutaţi versurile pe net la melodiile reggae şi dancehall, obişnuiţi-vă cu jamaicana, şi doar aşa puteţi afla, pe drept şi nebruiat, mesajul, mesajele, cu sutele, cu miile, mirifice!

Viking metal, o muzică foarte accesibilă şi plăcută, Eluveitie-Brictom ca stare, şi nu neapărat ca şi calitate.
Nu ştiu... Eu caut şi găsesc. Şi întreb lumea pe mess: c f?mi se raspunde: mă plictisesc. Cum dracu"??........................................

2 comentarii:

  1. Tudor Gheorghe...ca tot romanul, de aia e inca placut, ca inca mai paote pacali cu circaria si monotonia discursului nationalist mascat in spectacol artistic..dar susanelele tot susanele raman, poti sa le daisi cu aur. O sa vorbesc mai pe larg si public si despre astea, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere