vineri, 27 mai 2011

Omul Perete

Bine v-am regăsit! Vă scriu din nou, on 2011, May, 26. M-am gândit să public mai multe post-uri, aproximativ 3 (trei). În acelaşi timp. Mi se pare mai uşor să citeşti 3 postări scurte decât o postare lungă. Nu ştiu dacă blogul meu ia amploare (dar ce numesc eu amploare?,  nici nu-mi trebuie, îmi trebuie doar vizibilitate) din cauza faptului că am pus URL-ul pe Facebook, pe Twitter (Cremwursti mi-e numele aici) etc. . Dar în mintea mea ia amploare. A început să-mi placă. Bloggăritul. E vorba şi despre un capitolaş dintr-un curs de la facultate, în care se povestea despre istoria new media, inclusiv a blogurilor. Chestia asta mi-a dat un nou suflu. E drept, acum sunt cu licenţa şi / sau sesiunea, pe lângă serviciu şi relaxarea mea (prin care, cum îmi place deseori să spun, îmi închei ziua).

Video-ul cu care am început. Bosquito, nene!! Să ascultaţi şi Madame Hooligan!!

După cum am zis şi în anunţurile din luna asta, m-am lăsat de scris poezie timp de un an de zile, pentru a ma putea reapuca de un roman, făcut ferfeliţă de nehotărârea mea. Acum, adun bucăţelele pline de orgoliu rănit, pentru a ieşi un roman mândru şi iubit! Urrrraaaa!!!!!

Am observat, data trecută, că la capitolul comentarii stau.......... 0. Cu toate că am fost aproape nebun în a părea aproape cerşetor de impresii. Oare dacă aş posta pe fb sau twit, tot 0 ar fi rata de commenturi?

Îmi las plete. Sper ca părul meu să fie suficient de rezistent, altfel, o să zic că îmi las... chelie...

Birloiu din Lista blogurilor lui Apollo îmi face mare onoare prin publicarea  pe blog a unei poezii-manifest (ca importanţă, întâi poezie, apoi manifest), CE VREI CE POŢI CE PORŢI. Săvedemsăvedemsăveemsăvedem......

Acum hai să punem şi o pooooză...

Acum hai să-i dăm importaaaaaanţă......

Şi acum, să precizăm că din cauze obiective, cea de-a doua postare va apărea pe 27 dimineaţa (considerând ora 01:00 ca făcând parte tot din ziua de 26, neîncheiată).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu