duminică, 29 mai 2011

Următorul pas

Las Speciile să sune. Şi îmi amintesc minion şi de departe cele două seri aparte de Free Fest @Bucov din care ţin minte tot, mai puţin momentele când îmi ziceam că nu mai pot, că mi-e somn, că mi-e durere de picioare. Dar când vedeam oameniimuzicaberea si-atmosfera ...   



Acesta a fost momentul amânării celei de-a treia asta treimi. Nota 10 pentru tutorialele de pe Creative Monkeyz (puteţi accesa site-ul cu un click la Lista Blogurilor lui Apollo). Am văzut intro-introducerea (!) de o jumătate de oră în Photoshop- sunt semi-atehnic, foto  ma pasionează doar în postura de consumator, aşa că am învăţat lucruri noi inclusiv de aici. Pardon, de acolo.



Au fost 4 seri nebune pentru mine. Consecutive. În plina sesiune sunt, mâine am un examen ;))



http://stirileprotv.ro/exclusiv-online/bizar/cartea-extratestrilor-farsa-sau-neputinta-un-manuscris-din-1400-scris-intr-o-limba-nedescifrata.html   Manuscrisul voinic. Greu de priceput, cum să fie voinic un...manuscris? Ce personificare ratată mai e şi asta?  Manufactură...rea de gură.. LOLgic



Ce? Vrei să-ţi zic despre politică, despre ce-am mai mâncat eu în ultimile zile? Suc de soc, mă băiatule! Drojdier al dracului, am pus la drojdie în sucul ăla de mă jur că-mi place! :>  Şi astfel ţi-am zis politica lui Apollo referitoare la drojdie. ;)



Numaibeauniciodata, de la lista legendară a blogurilor care sunt pe legendarul gust al lui Apollo. Cei care au ură pe alcool vor plânge şi vor zice că lumea a ajuns rău. Cine a trecut prin ce se zice acolo, e mai mult melancolic, are deja-vu-uri, parcă retrăieste momentul. Chestia e că chestia asta e interactivă, deci unii chiar şi-ar putea citi commenturile primite în urma relatării unei întâmplări prin care ai trecut. Şi dacă n-ai avut mari evenimente de-a lungul vieţii tale alcoolice (da, viaţă alcolică, care merge în paralel cu viaţa privată, publică, familială, profesională, sexuală... dar să nu meargă prea în paralel, grijă mare la asta! ), atunci vei muri negreşit din cauza unei mari crize (criţe) de râs. Cum mor de râs şi la tweeturile lui punctg, căruia i-am dat follow. (repet, sunt Cremwurşti pe Twitter).

Andi Moisescu. PT CĂ până şi pălăria aia la care te referi când zici " jos pălăria!" zice "mă-nclin!".
Igloo Media. PT CĂ multe sunt acolo. Nu vezi oriunde aşa ceva.
CreativeMonkeyz. PT CĂ ai artă, tutoriale, RObotzi, oameni talentaţi, specialişti, amuzanţi.
Legile lui Murphy. PT CĂ ele..chiar..există. Şi sunt toate. Pe categorii. Ce vrei mai mult?
 La mine în lista vieţii. Trăiască!!



Nu mai ştiu nimic de Proiectul Tivodar. Absolut nimic.


Am citit Geneza din Vechiul Testament. Mult sex pe acolo...  LOLgic



                               +++++ theend +++++



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu