vineri, 4 noiembrie 2011

Movado+Busy Signal, 2oi giganti ai dancehall-ului

    Nigga style înţeleg şi îmi place, însă dacă s-ar nimeri un om de culoare să treacă pe lângă mine pe stradă m-aş holba la el; da, da, e genul de gest pe care nu-l regret, oricât de rude sau de herrasing ar fi. Nu am urmat cursuri la UPG (Univ. de Petrol şi Gaze), acolo am înţeles că sunt mulţi studenţi nigga. Nu socilalizez nici măcar pe facebook cu unul. Televizorul şi netul e plin de negri, chiar şi Bucureştiul, însă la 60 km de Bucureşti nu se văd, nu se vede niciunul.
                Când eram f. mic şi aveam Tammaguci, am întrebat un chinez pe care l-am prins trecând în spatele blocului şi i-am arătat litera în chineză care însemna "mâncare". Ei bine, el ce mi-a răspuns? " FU-O!!!!". Întreb iar: " FU-O!! FU-O!!". Cam mişto cuvânt, huh? :))
                Când eram mic mai aveam şi Brick Game, jucam Tetris pe el :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu