duminică, 5 august 2012

ONELOVE

 ........ m-am întors la puţin-mai-vechile-mele-preocupări cazuistice, de youtube şi de hobby fără lobby, după o perioadă de rătăcire în banal, niciodată total.

Am mai pus Dezarie pe blog, chiar recent şi chiar piesa asta atât de wtf-istă, cu sunetul foarte basist (atenţie, nu "băsist" ! :)  ).  Şi recunosc, nu mă mai pot despărţi de reggae.

România a vuit în legătură cu venirea lui AlBorosie. Acum vreo doi ani eram la serviciu, când un coleg mă întreabă: ai ascultat AlBorosie?, şi a dat play la un song din telefonul lui. Până atunci nici Bob Marley nu prea ascultasem, darămite Alborosie!

Dupa Puppa Albo, l-am găsit pe Jr. Gong, apoi am dat de cântăreţii de dancehall Mavado şi Busy Signal. Apoi am descoperit-o pe "dezărica", care îndeamnă, iar şi iar,  în video-ul de mai sus, "move militant! ". SOJA m-a uns la suflet toată iarna trecuta....Tiken Jah Fakoly mi-a părut în aceeaşi măsură de exotic şi de fain....

Pe urmă numai eu ştiu ce stare am avut când am ascultat pe un întuneric total, pe jumătate adormit, concerte întregi de Bob Marley.

P.S. : Vă place acest Kinder pentru adulţi? :-))


2 comentarii:

  1. (placerile) "vieti"nus de comentat...dar nici chinderu pe care l-ai prezentat nu se discuta pt.ca fece parte din zilele vieti

    RăspundețiȘtergere
  2. Am acceptat acest comentariu doar ca sa poata vedea si altii ca exista foame de caractere pe internet.

    RăspundețiȘtergere